Mycket att göra såhär en fredagskväll !



Ja, som ni ser har jag lite att stå i ikväll. Men det är bara roligt tycker jag! :)
Ska inte göra något speciellt ikväll och ska inte göra nånting förnst vid 20:00 då jag ska titta på tv en stund, så nu blir det snabbläsning utav mejl här! ;) Det är mejl från sponsorer, bloggen, sidor som angår bloggen, mejl från folk som läser bloggen, facebook och så vidare. Jag trodde att ungefär 1300 skulle vara facebook. Men det vara bara några hundra - så det är roligt att folk som är inne på bloggen & följer den och sådära → mejlar med mig! :)

Mejla mig kan ni göra på alicephotography[a]hotmail.com!

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig, hihi)

Hemsida eller bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0