Fattar ingenting !?

Hejsan allesammans! :)
Just nu sitter jag i mitt rum och pluggar, eller jag tog nyss en liten paus.
Jag var sjuk i torsdags och inte i skolan, och igår fick jag reda på att vi skulle ha en musikläxa till imorgon och våran musiklärare Mats berättade om läxan hur man skulle göra osv, men jag fattar ändå ingenting!? Detta kommer gå skit. Jaja, jag måste ändå göra en massa svenska innan jag isåfall kan ta tag i den läxan. :s
Vi ska vara klara med vårat arbete i svenskan - på fredag och jag måste fixa en massa! Jag måste rita bilder, fixa ihop hela boken, renskriva flera kapitel och så vidare. Men men, jag tror jag kommer hinna faktiskt för jag måste anstränga mig och verkligen jobba på lektionerna. Idag så hade vi först musik med Yvonne och vi sjöng lite och gjorde någon mugglek typ haha, sen hade vi svenska och då renskrev jag mitt kapitel två som jag inte var klar med (-.-). Sen hade vi idrott och det var faktiskt skitkul. Jag och Nathalie var vid ringarna hela tiden och vi var verkligen sämst haha. Vi fick ett papper med typ 1OO saker man skulle klara av. Vi har gjort lite av det ialafall ;-)
Sen var det lunch, rast, språkval där vi hade läxförhör, SO där vi gör ett grupparbete om Skåne, Karl X Gustav och Drottning Kristina, och tillslut hade vi vår sista lektion - Mentorstid där vi gjorde någon rolig lek på Smartboarden det var roligt! :)

Oj oj nu handlade allt det ↑ om skolan bara typ haha, men skitsamma. Måste börja med svenskan nu för jag har massa att fixa. Uppdaterar senare babes ;*

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig, hihi)

Hemsida eller bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0