NY BLOGG !

Kände att jag det var dags att byta blogg efter 1½ så nu provar jag att blogga här! :)

Ville ha lite nytt, och jag tyckte att namnet på bloggen passade. Så bloggen fick heta så - alicephotography.blogg.se :)

Jag har ingen ork att sitta och skriva en massa inlägg till er varje dag längre, så på denna blogg kommer jag endast lägga upp mina bilder som jag fotat.. så det blir lite som en bildblogg.

Jag som kommer lägga upp bilder på denna bloggen heter då Alice, är 12 år och har bott i Stockholm i hela mitt liv. Jag bor i hus och lägenhet, tillsammans med en hund och tre underbara katter ♥ Jag har ett stort hjärta för fotografering och fotar just nu med min systemdigitala kamera. Utöver att jag fotar på fritiden så spenderar jag även vardagen med min familj, vänner & djuren. Har även naglar som intresse. Det vill säga allt som har med naglarna och göra. Nagelvård, nail art, måla naglarna & allt däremellan :) Vill ni veta mer om mig eller har några frågor är det bara att mejla till alice.stallet[a]hotmail.com.


För er som vill veta så var DETTA min förra blogg, men som nu är stängd då jag i framtiden kommer blogga här :)



Kommentarer till detta inlägg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig, hihi)

Hemsida eller bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0